Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Overzicht

Ons terugbetaal- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Restituties

Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We brengen je ook op de hoogte van de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.

Als je restitutie is goedgekeurd, wordt deze binnen een bepaald aantal dagen verwerkt en automatisch gecrediteerd op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel is geboekt.

Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen geld teruggekregen, neem dan contact met ons op via fernand@puuur.com.

Ruilen

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je een artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op fernand@puuur.com.

Verzending retouren

Om je product te retourneren, contacteer ons via fernand@puuur.com zodat we je het juiste adres kunnen bezorgen.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je product. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je een restitutie ontvangt, worden de kosten van de retourzending afgetrokken van je restitutie.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product bij je is, variëren.

Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via fernand@puuur.com voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.

Winkelwagen